Nog zes dagen....

25 juli 2016 - Dodewaard, Nederland

en dan is het zover.
Na meer dan een jaar voorbereiden komt het nu dichtbij. We denken dat we alles geregeld hebben wat nodig is. Tja, en als we iets vergeten zijn, dan is het zo. We moeten ook dingen aan het toeval overlaten.

1. Kees en Jeanne Fluyt:
    27 juli 2016
    Wij wensen jullie alzovast een hele goeie reis, maar we bellen nog voor die tijd. Groetjes ook voor de topper van de klas. Super!!!
  2. Johan en Nel:
    28 juli 2016
    Heel veel plezier en geniet ervan, we zullen jullie graag volgen
  3. DAEGRJ:
    Nou wij zijn benieuwd, we hebben zojuist afscheid genomen dus het komt nu heeeeeeel dichtbij. Succes met de voorbereidingen. Maar dat zit wel goed is onze inschatting.
  4. Simon en Hetty:
    29 juli 2016
    Heel veel plezier op jullie reis. Doe voorzichtig, want we willen jullie heelhuids weer terugzien! We zijn benieuwd naar jullie ervaringen, dat zullen er best veel zijn. Bye, bye!
  5. Gijs, Gerda en Bas:
    Elkaar al gebeld maar ook even een reactie hier.
    We volgen jullie graag! Een heel mooie reis toegewenst en geniet met volle teugen!
    Laat ons ook een beetje mee genieten he!
    Lieve groeten uit Roosendaal!
  6. Jolanda en Ton:
    30 juli 2016
    We wensen jullie een superrrrrrr vakantie toe. We vinden het leuk dat we jullie via de reisblog kunnen volgen en zullen deze met veel plezier lezen.