Las Vegas

3 augustus 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Zoals gezegd weer vroeg uit de veren. De shuttlebus stond 3.00 uur voor de deur van het hotel. Dit alles al thuis geregeld en het was allemaal prima in orde. Het inchecken verliep vlot. Ook hier, ondanks dat het een binnenlandse vlucht was, weer strenge veiligheidsmaatregelen. De tijd ging weer drie uur terug en zo landden wij 8.30 uur in Las Vegas. Het tijdsverschil met Nederland is nu 9 uur. Buiten overviel ons de warmte. De middagtemperatuur is ongeveer 40 graden. Niet benauwd, maar gewoon heel warm. Met een shuttlebusje waren we zo in hotel Excalibur. Tja, en dan ben je in Las Vegas. Wat zullen we er van zeggen? De lobby van ons hotel is een enorme ruimte met alleen maar gokkasten en speeltafels. Ondanks de warmte zijn we aan het begin van de middag toch nog even The Strip opgegaan. De Strip is een straat van circa 7 km met alleen maar grote hotels, waarvan veel een thema hebben. Ons hotel, met 4000 kamers, stelt een kasteel voor. Hotel New York New York heeft het vrijheidsbeeld voor de ingang staan en er loopt een echte achtbaan door en om het hotel heen. En……elk hotel heeft een casino en heel veel gokkasten. We zijn blij dat we hier niet nog een nacht in het hotel geboekt hebben. Zelfs Corné, die het meest van ons drietjes houdt van een resort-vakantie, vindt het “over-de-top”.  ’s Middags nog even gezwommen.
’s Avonds The Strip verlicht bekeken. Gegeten in Venezian. In dit hotel varen de gondels rondom het hotel en zelfs op de eerste verdieping. We zeiden wel tegen elkaar: “Als morgen de elektriciteit uitvalt in Las Vegas, blijft er niets meer van over.
We hebben direct na aankomst in Las Vegas gebeld met Road Bear om een afspraak te maken voor het ophalen van de camper. Normaal kan dit pas ’s middags. Nu mogen we de camper ook om 8.00 uur ophalen, alleen moeten we dan zelf naar het verhuurstation komen. We gaan voor deze optie en staan dus morgenochtend weer niet laat op.

NB. Mogelijk geen foto’s i.v.m. beperkte wifi. Ook de komende dagen is dat misschien wat lastiger.

1. Antine:
    Goedemorgen,
    Wat een hebben jullie in korte tijd veel gezien. Erg leuk om met jullie mee te kijken.
    Succes met gokken!
    Ik ga nu naar oma Witte ff daar de boel spik en span maken! Xx
  2. Gerda van Dorland:
    4 augustus 2016
    Nou met al die gokkasten kun je wel even jullie vakantie terug verdienen,tis proberen waard.
    Kan mij zeker voorstellen dat dit over de top aanvoelt,maar je heb het wel gezien,en het is zeker ook een leuke ervaring.
  3. Fam. Hilberink:
    4 augustus 2016
    Superleuk om jullie zo te kunnen "volgen"
    Veel plezier op pad met de camper!
  4. Simon en Hetty:
    5 augustus 2016
    Het valt me wel tegen dat jullie geen gokje gewaagd hebben hoor! Wat een belevenissen allemaal. Veel plezier en veilige kilometers met de camper! Leuk om jullie reis te volgen.
  5. René en mery:
    5 augustus 2016
    Wat leuk die reisverslagen, zo reizen we echt met jullie mee.
    Wat een ervaring.
    Veel plezier en veilige kilometers met de camper!

Groetjes van Ons
  6. Hennie:
    7 augustus 2016
    Schitterend om al die belevenissen van jullie te lezen. Fijn om te horen dat jullie het goed naar de zin hebben. Nog een heel fijne vakantie van mij toegewenst.
    Hennie